Thursday 22 February 2024

Interpresse bladkatalog: "Ka' du li' Serieblade" (ca. 1980)



Mere fra en gammel støvet skuffe:
Dette katalog var hæftet ind i en masse blade fra Interpresse omkring 1979/80. Faktisk begyndte min samling med det pågældende nummer af Seriemagasinet (nr. 246, som jeg købte i august 1979).
Jeg købte også Fantomet, Superman med Batman, Agent X9, Jonah Hex (fra nr. 1!), Kung-Fu Magasinet, 007 James Bond, Basserne, Dansk MAD, og jeg prøvede at købe Starlet, Love, og Stravolta, men lige de blade havde ingen interesse! Jeg havde ikke rigtig råd til også at give mig i kast med lommebladene, og senere (da jeg alligevel endelig gjorde) syntes jeg, de var FOR ensformige.

Jeg ville ønske, at der stadig udkom rigtige blade som fx SM. Agent X9 og Fantomet udkommer stadig i Sverige.



(scannet i 300 dpi)

No comments:

Post a Comment